همزمان با ماه رمضان انجام شد

اعزام ۲ هزار و ۱۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف استان همدان 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۲ هزار و ۱۰۰ مُبلغ دینی بومی و اعزامی به مناطق مختلف این استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی گفت: ۴۰۰ نفر از این مُبلغان اعزامی و ما بقی بومی استان هستند و نیز تعداد ۶۰۰ نفر از مُبلغان را خواهران تشکیل می‌دهند.

او گفت: این مبلغان با هماهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی اعزام و در مدت یک ماه استقرار در مناطق شهری و روستایی تفسیر قرآن در قالب طرح ملی مسطورا، ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و مسائل خانوادگی از اولویت‌های مباحث تبلیغی آنها خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ مسجد فعال میزبان برنامه‌های ماه مبارک رمضان است گفت: ۱۶۰ جلسه جزو خوانی قرآن در سطح استان شناسایی شده است.

حجت الاسلام ارتقایی گفت: سه هزار برنامه جشن نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ۱۰ هزار جلسه برای شب‌های قدر پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: طرح ملی مسطورا "سطر سطر زندگی با آیه‌ها" با هدف گفتمان‌سازی و ترویج مفاهیم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اجرایی شده است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۹۶۴ هزار نفر از اقشار مختلف از مخاطبان آن هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.